Regulamin

Poniższy Regulamin określa ogólne warunki sprzedaży obowiązujące w sklepie internetowym dostępnym pod adresem www.fishland.pl, prowadzonym przez FISHLAND SPÓŁKA JAWNA, z siedzibą w Swarzędzu, ulica Zamkowa 4,62-020 NIP: 7773412381, REGON: 526460131. Działalność gospodarcza jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw gospodarki.

Klienci mogą w każdej chwili uzyskać nieodpłatny dostęp do niniejszego Regulaminu na stronie internetowej www.fishland.pl lub też sporządzić wydruk.

  1. Zakres obowiązywania regulaminu

Regulamin obowiązuje dla wszystkich zamówień składanych przez Konsumentów i Przedsiębiorców za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.

1.2 Konsumentem jest zgodnie z art. 22 Kodeksu cywilnego osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

1.3 Przedsiębiorcą jest zgodnie z art. 43 Kodeksu cywilnego osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.

1.4 Inne lub uzupełniające Regulaminy i Ogólne Warunki Handlowe stosowane przez Przedsiębiorców nie znajdują zastosowania – staną się one częścią umowy wyłącznie, gdy udzielimy na to wyraźnej, pisemnej zgody.

  1. Zawarcie umowy

2.1 Umowa sprzedaży zostaje zawarta z FISHLAND SPÓŁKA JAWNA

Wszelkie ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje zamieszczone na stronach www.fishland.pl nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy (art. 71 Kodeksu cywilnego).

2.2 W celu zawarcia umowy należy dodać wybrane produkty do koszyka zakupowego i złożyć zamówienie. Koszyk zakupowy i wprowadzane w formularzach dane można modyfikować przed złożeniem zamówienia korzystając w tym celu z dostępnych funkcjonalności i komunikatów ukazujących się w trakcie procesu składania zamówienia.

2.3 Klikając na stronie z podsumowaniem zamówienia w przycisk potwierdzający i finalizujący zamówienie, składają Państwo wiążące zamówienie na produkty znajdujące się w koszyku zakupowym. Z chwilą wpłynięcia i zarejestrowania Państwa zamówienia w systemie informatycznym naszego sklepu internetowego zawarta zostaje umowa sprzedaży. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia i zawarcia umowy.

  1. Język i zasady utrwalania umowy

3.1 Umowę sprzedaży można zawrzeć w języku Polskim

3.2 Zachowujemy treść umowy i przesyłamy Państwu e-mailem dane dotyczące zamówienia.

Mogą Państwo także sprawdzić informacje dotyczące Państwa zamówień za pośrednictwem konta klienta. Regulamin udostępniany jest również na stronie internetowej naszego sklepu internetowego w sposób umożlwiający Państwu jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści.

3.3 Na maile, oraz wiadomości dostarczane za pomocą udostępnionych na naszych social mediach komunikatorów, staramy się odpowiadać na bieżąco, jednak nie na wszystkie sytuacje mamy wpływ. Dlatego prosimy w takim wypadku o kontakt telefoniczny pod numerem sklepu: +48 604 640 368

  1. Ceny produktów prezentowanych na stronach internetowych sklepu www.fishland.pl są cenami brutto (tj. zawierają składniki takie jak cła i podatki, w tym podatek VAT) i wyrażone są w polskich złotych.
  2. Realizacja zamówienia i dostawa produktów

5.1 Czas realizacji zamówienia wynosi od 24h do 14 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia przez Klienta.

5.2 Do wskazanych cen produktów należy doliczyć koszty przesyłki. Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem współpracujących z nami firm kurierskich, Poczty Polskiej, paczkomatów firmy Inpost. Szczegółowe informacje o możliwych sposobach i terminach dostawy oraz kosztach przesyłki prezentowane są w trakcie składania zamówienia oraz w specjalnej zakładce informacyjnej na stronie naszego sklepu.

5.3 Zamówienia w których Klient wybrał wysyłkę – InPost Paczkomaty 24/7 – które nie zmieszczą się do Paczkomatu InPost lub przekroczą wagę 25kg, będą wysyłane kurierem.

5.4  Ze względów bezpieczeństwa wędki wysyłamy tylko i wyłącznie kurierem, w sztywnej papierowej tubie.

5.5 Oferujemy możliwość odbioru osobistego produktów pod adresem: Sklep Fishland, ul. Zamkowa 32, 62-020 Swarzędz. Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8-18 oraz w sobotę w godzinach od 8-14

5.6 . Paczki wysyłane są tylko w dni robocze. W dni ustawowo wolne od pracy t.j. sobota, niedziela i święta, zamówień nie wysyłamy.

  1. Płatności

6.1 Płatności za zamówione produkty Kupujący powinien dokonać w ciągu 7 dni kalendarzowych od momentu złożenia zamówienia. Po 7 dniach i braku kontaktu ze strony Kupującego zamówienie zostanie anulowane.

6.2 W naszym sklepie internetowym dostępne są dla Państwa następujące formy płatności:

Płatności elektroniczne (e-płatności) za pośrednictwem serwisu płatności internetowych.

Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

Płatność tradycyjnym przelewem na rachunek bankowy naszego sklepu. W przypadku wyboru tej formy płatności – po dokonanym zamówieniu prześlemy Państwu za pośrednictwem wiadomości e-mail dane do realizacji przelewu. Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zaksięgowaniu na naszym koncie pełnej kwoty wymaganej wpłaty za złożone zamówienie.

W przypadku płatności przelewem prosimy także, o nie przesyłanie należności za zamówiony towar, do momentu potwierdzenia jego dostępności. W tytule przelewu proszę wpisać tylko i wyłącznie nr zamówienia.

6.3 Szczegółowe informacje o możliwych sposobach dokonania zapłaty, w tym o zintegrowanych z naszym sklepem serwisach płatności internetowych i dostępnych rodzajach e-płatności oraz ewentualnych dodatkowych kosztach, prezentujemy w trakcie składania zamówienia oraz na stronie naszego sklepu w zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności.

  1. Prawo do odstąpienia od umowy

Zgodnie z informacjami zawartymi w pouczeniu o prawie odstąpienia od umowy, przysługuje Państwu ustawowe prawo do odstąpienia od umowy.

  1. Sklep Internetowy www.fishland.pl nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości zrealizowania zamówienia z przyczyn niezależnych od siebie. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia pracownik Sklepu internetowego www.fishland.pl niezwłocznie skontaktuje się z klientem, w celu satysfakcjonującego Klienta rozwiązania.
  2. Zastrzeżenie własności rzeczy

Zamówione w sklepie produkty pozostają naszą własnością do momentu pełnej zapłaty ceny sprzedaży.

  1. Szkody powstałe podczas transportu

Dotyczy Konsumentów: W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty rzeczy w transporcie. Jeżeli zamówione produkty zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu,  prosimy o jak najszybsze zgłoszenie wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji prawnych dla zaspokojenia Państwa ustawowych roszczeń, w szczególności dla Państwa praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady opisanych w punkcie poniżej. Szybsze zgłoszenie będzie pomocne przy dochodzeniu naszych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.

  1. Rękojmia, gwarancje i odpowiedzialność sprzedawcy

11.1 Dotyczy Konsumentów: Zobowiązani jesteśmy dostarczyć produkty (rzeczy) wolne od wad. Obowiązuje ustawowe prawo odpowiedzialności za wady rzeczy sprzedanej (tzw. rękojmia za wady) w zakresie określonym w art. 556 i kolejnych Kodeksu cywilnego. Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Państwu. W przypadku, gdy przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność z tytułu rękojmi wynosi jeden rok od momentu jej wydania.

11.2 Reklamacje można składać:

Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@fishland.pl

pisemnie na adres: Sklep Fishland, ul. Zamkowa 32, 62-020 Swarzędz.

11.3 Zobowiązujemy się ustosunkować do reklamacji nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. W przypadku wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi – o ile uznamy to za niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, zobowiązani są Państwo na nasz koszt dostarczyć wadliwą rzecz pod wskazany powyżej adres pocztowy.

11.4 Informacje dotyczące ewentualnej dodatkowej gwarancji i jej szczegółowe warunki są zawsze dostępne na stronach informacyjnych sklepu internetowego.

11.5 Dotyczy Przedsiębiorców: W przypadku umowy sprzedaży zawieranej z Przedsiębiorcą, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność naszego sklepu internetowego z tytułu rękojmi za wady rzeczy zostaje wyłączona.

  1. Usługi świadczone drogą elektroniczną

12.1 W celu korzystania z naszego sklepu internetowego, w tym do przeglądania asortymentu oraz składania zamówień niezbędne jest posiadanie urządzenia multimedialnego z zainstalowaną przeglądarką internetową i dostępem do sieci Internet oraz poczty elektronicznej. W ustawieniach przeglądarki zaleca się włączenie możliwości zapisu plików Cookies. Użytkownicy zobowiązani są do korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

12.2 Podejmujemy wszelkie niezbędne działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania serwisu i interfejsu naszego sklepu internetowego w zakresie jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązujemy się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie zgłoszone przez użytkowników nieprawidłowości i problemy techniczne. Powyższe dotyczy również możliwości zapisania się do newslettera lub opcjonalnej możliwości założenia konta klienta – jeżeli usługi te są świadczone w ramach naszego sklepu.

12.3 O wszelkich wykrytych nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu i usług naszego sklepu internetowego mogą nas Państwo powiadomić za pośrednictwem danych kontaktowych wskazanych w punkcie powyżej. W reklamacji dotyczącej nieprawidłowości związanych z technicznym funkcjonowaniem serwisu sklepu internetowego prosimy o wskazanie rodzaju oraz daty wystąpienia nieprawidłowości.

  1. Pozasądowe rozwiązywanie sporów

13.1 Informujemy, że Konsumentom przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl w zakładce „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich”.

13.2 Ponadto pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr Konsumenci mają dostęp do internetowej platformy rozstrzygania sporów konsumenckich (tzw. platforma ODR). Platforma ODR stanowi wielojęzyczną, interaktywną stronę internetową dla obsługi Konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia na odległość umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

13.3 Skorzystanie z ww. pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń i rozstrzygania sporów jest dobrowolne i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu (Konsument i sprzedawca) wyrażą na to zgodę.

  1. Postanowienia końcowe

14.1 Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ma na celu naruszenia ustawowych praw Konsumenta. W przypadku jakichkolwiek sprzeczności postanowień niniejszego Regulaminu z prawami Konsumentów wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów – w miejsce zakwestionowanych postanowień Regulaminu stosowane będą zawsze ustawowe regulacje.

14.2 Jeżeli są Państwo Przedsiębiorcą, wówczas dla wszystkich umów zawartych z nami obowiązuje prawo polskie z wyłączeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów.

14.3 Jeżeli są Państwo Przedsiębiorcą, osobą prawną prawa publicznego lub wyodrębnionym podmiotem publiczno-prawnym, sądem wyłącznie właściwym dla rozstrzygania wszystkich sporów wynikających ze stosunków umownych między nami i Państwem będzie sąd właściwy dla naszej siedziby. Zdanie poprzednie nie dotyczy osób fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego.

Góra